söndagssuckar

Blev en kul kväll igår med lite av en brakfylla. Men man ska ha sådana ibland också.
Jag och Jen smet före halva kön. Men seriöst, det hade ni också gjort om ni var oss, kön var hur lång som helst. Det gick bara inte att ställa sig sist. Dock gick Linda och Helèn o ställde sig sist, sen tappade vi bort dem. Måste ringa dem sen och kolla om de drog hem.
Vaknade med inte så mkt ångest iaf..ända tils jag insåg at det är söndag - vilket innebör att det snart är måndag. Suck. Sätta sig på en buss till Ö-vik är ungefär det sistaa jag är sugen på just nu. Ont i huvudet och allmänt "krasslig" är jag med (annan benämning på tillståndet = grad 3 baksmälla). Nej nu ska jag lägga mig igen och käka lite vindruvor, innan jag hör av mig till folket och möter upp dem.


Någon hade verkligen inte en fotokväll igår.. Har tagit bort ett gäng bilder där jag ser helt retarded ut.

Ciao Bellas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback