Skål för helgen

Så var det äntligen helg.
Tog bussen till umeå vid halv ett idag. Helèn mötte upp mig i stan och vi lunchade på stars innan vi gick en vända på stan och sen till systemet. Brände lite pengar som jag egentligen verkligen inte har gjorde jag med. Att jag aldrig lär mig. Suck. Men bra grejer var det och man kan nästan säga att lite av ansvaret ligger hos Rosse som muntert hejade på när jag vandrade mot kassan.

Kommer bli en fin kväll, det känner jag på mig. Mkt mer laddad än på länge. Länge sen vi entrade Scharinska nu, men det brukar alltid bli bra. Jag och Helèn ska ännu en gång äga, just like the good old days!

Ha en skön kväll folket.
Ciao

Kommentarer
Postat av: spiderchick

ha en najs kväll du med =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback