Sexappeal

Har just varit och sett nya Bond med Jen och jag kan ärligt säga att jag tycker han är bland det hetaste just nu. Lär er av han killar. Det är mannen med sexappeal, fan så het.
Annars inte mycket nytt på fronten. Är på ett bra mycket bättre humör och det är förjävla skönt. Jag behöver det och jag förtjänar det. Jag tackar gud för alla mina fina vänner och familjen.

En lite trist sak är att Jen ska vara i Umeå på en skolgrej de tre sista veckorna av praktiken. Det känns lite tungt att vara här själv i tre veckor men det ska nog lösa sig, jag får väl fara hem till Umeå på helgerna om det blir för ensamt.

Fortfarande lite småtrött efter helgens bravader.
Kan inte tycka synd om mig själv heller har jag kommit fram till. Man får ju ändå skylla sig lite själv när man leker med fuckheads.

Adios vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback