PMS är bara förnamnet

Varför ska all skit gå fle när jag ligger inne med sån här fetPMS? Det är alltid så, alltid är det något. Klantarsle Jen hade kollat fel på bussen. Blir så less på mig själv när jag är lat o inte kollar själv. Vet att det alltid blir såhär om jag är lat. Man kan inte alltid bara glida med. Så nu sitter jag här med fetPMS och rullar tummarna i väntan på att bussen ska gå om två timmar. Kunde åkt för en halvtimme sen för jag slutade tidigt, men icke.

Annars inget nytt direkt. Eller jo, kanske, men inget värt att nämna.

Fest ikväll. Partyhatten på.
So Long Suckers

Kommentarer
Postat av: Syrran

Vad trist!! Men ser på tiden att du har kommit iväg nu ialla fall!! Ha en bra kväll!!

Kramis!

2008-11-07 @ 15:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback