Nothing is innocent now.

Nu har vi varit duktiga o gymmat lite (först spinning och sen styrka övre och mage/rygg) och jag kom nyss ur duschen. Fin uppladdning för helgen. Jag var så jäkla matt när jag kom hem från praktiken idag men lite träning o skönt sällskap gjorde susen och nu känns det fint igen. Laddad för helgens festligheter nu måste jag säga. Ska än en gång entra dimman med mina kära umepolare för att festa natten lång till tonerna av vad vår duktiga DJ-Maja spelar för oss på Scharinska. Enda som fattas är Jen, men hon ska ju vara Bonnie i Bonnie & Clyde i helgen. Good Luck with that my friend och lycka till med att lägra någon het Härnta-bo, mouhahaha. Vi får äga på olika håll helt enkelt.

Sleep Tight nu folket.

Kvällens låt: Over the rhine - All I Want is Nothing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback