Nattlig smarthet

Ibland är man mycket duktigare än man kan tro på natten. Igår var en sådan natt.
Kan erkänna att jag var "pretty f*cking wasted" när jag kom hem. Men jag hade tagit bort sminket, tagit bort nagellacket, stängt av mobilen, stängt av datorn och plockat undan efter mig efter att jag tagit en nattmacka. Sen att jag i vanlig ordning gick ur kjolen i hallen o att övriga kläder var utspridda över lgh är en annan historia.

Någon har även gått lös o handlat bira för mina pengar. Vem kan det vara? Har nämligen inte ett minne av att jag köpt öl. Dessa jävla minnesluckor kan jag verkligen klara mig utan.

Dessutom verkar jag och Jen haft rejäla bitchfyllor igår. Det är inte ok. Förlåt Lindus o Helèn för att vi bara drog in, det var fyllan som talade tyvärr.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback