Jen: Men alltså, tänk Mona-Lisa!

I fredags när jag skulle ta foto till körkortet visste jag inte riktigt hur jag skulle le. Jag bad Linda och Jen om råd. Vi diskuterade det hela ett tag och det sista Jen sa till mig innan jag gick in till snubben som skulle ta kortet var: "Men alltså le lite lagom. Tänk Mona-Lisa!" Okej tack Jen, jag ska testa det du.

Vi körde en lek förut, påkommen av mig. Vi gör ofta det på söndagar. Idag gick den ut på att välja vilket fysiskt föremål man skulle vilja vara om man var tvungen att välja ett. Jen valde först mössa för att kunna följa med och se olika saker. Helèn valde bil och hade ungefär samma argument. Det gjorde Jen arg, hon tyckte Helèn härmade henne. När jag sen ville vara en kikare påstod Jen att jag med härmat henne. Man kan säga att leken spårade ur lite. Behöver jag säga att det inte blir några fler lekar på 310 idag?

Åker inte till Ö-vik idag, far imorgon bitti istället.

Adios.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback