saknar en tid som förut

Blev en kul kväll igår, eller jag hade kul iaf. Ser ut som fan här hemma verkligen dock. Men det får man ta när man har förfest. Frågan är när och från var jag ska få energi att ta tag i det, vi får väl se. Har en inte så skön baksmälla på G. Tog just en panodil o stannade sedan upp o tänkte: "Hmm, tog jag inte nyss två?" Jag har nog förmodligen alzheimers eller något liknande. Man kan väl inte ha ett jävla obefintligt närminne annars eller? Så nu sitter jag alltså här och har tagit antingen en eller tre tabletter. De simmar på gött där nere i min tomma kista iaf. Ja, det är nog ungefär så spännande den här morgonen blir.

Jen o Helèn kom o tokringde på här förut. De hade varit o handlat o Jen ville ha tillbaka sin internetkabel. Men söt som hon är lät hon mig efter lite övertalande låna den ett tag för att ladda hem lite serier. För Helèn ska ner och klippa sig och då kunde Jen låna hennes sladd. Ja själv glömde jag ju min i Ö-vik. Förmodligen sviterna efter alzheimers som härjar igen.

Tog naturligtvis en massa bilder men verkar inte kunna hitta sladden till kameran.
Så det får bli vid ett senare tillfälle.

Ska snart kila bort till jen med sladden.
Ciao darlings.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Kul att höra att ni hade en bra kväll igår!! Ta nu hand om baksmällan och din alzheimers!! Städa kan du göra en annan dag!! Kram!

2008-11-08 @ 13:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback