Historien om en pojke

Jag ska berätta en historia för er, historien om en pojke. Den här pojken hade ett ego större än någon jag tidigare träffat, han hade noll självinsikt o var helt empatibefriad, kg ni känner säkert till sorten. ska berätta för er om pojken o en flicka han kände, vi kan kalla henne flicka ett. De möttes än en gång på krogen o än en gång gick de hem till han för att ha lite sex. Efter avslutad aktivitet fick pojken besök av sitt ex, vi kan kalla henne flicka två. Flicka ett kördes ut i den minusgradiga natten, endast iförd sin lilla klänning o utan varken jacka. Tröja, mobil eller pengar. Alternativen flicka ett hade att välja mellan var att Lifta hem vid tre på natten eller att gå den mil hon hade hem, endast iförd klänning. Det löste sig när en vanlig själ stannade o plockade upp flicka ett o körde henne hem. Naturligtvis bemödade sig inte den empatibefriade pojken sig att ens skicka ett sms för att se att hon tog sig hem. Men han är död nu, död o begraven. I alla fall för mig. I alla fall i mina ögon.

Kommentarer
Postat av: Linda

En person som gör så är varken värd en tanke eller några tårar. Kram till dig min vän

Postat av: Syrran

Håller helt med Linda!! Dansa på hans grav möjligtvis!!!

2008-11-04 @ 20:05:50
Postat av: tess

helt klart,ni har så rätt mina vänner.

Tur man stöter på fuckheads emellanåt, de lär en att man lever, att aldrig ta något för givet, att förvänta sig det värsta. Tack för den insikten din patetiska jävla idiot.

2008-11-04 @ 22:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback