Go with the Flow?

Ännu en torsdag börjar närma sig sitt slut och ännu en gång sitter jag här i valet och kvalet om jag ska fara till Umeå eller inte. Vill gärna fara, men ja ni vet hur det är, många faktorer som spelar in. Har som vanligt de obligatoriska pengabekymren (ja, jag vet att vi nyss fått pengar, men jag brände så mkt förra månaden att det sitter i.) men sen känner jag även att det bara är en ynka vecka kvar på praktiken, är det värt att fara till Umeå. En annan grej är att jag tror jag kommer sluta rätt sent imorgon, vilket inte gör det lättare att bestämma. Drygt att fara så sent. Men jag vet att det är en lite "viktig" helg festmässigt för min käre vän J. Jaja, vi får se hur jag löser det hela. Nu ska jag ta och kila till lgh o käka lite innan jag ska iväg o träna.

En annan sak. Scandicfrukosten mina vänner. Den skulle ni varit med om. Himmelriket för frukostälskare som mig (och Jen för den delen). Tur man inte kan äta ihjäl sig (eller kan man?) för då hade jag gjort det!

So Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback