Ett försvarstal.

Länkar härmed till min käre vän Jen´s blogg. Vill bara fösvara mig i frågan: Kunskapskanalen.
Okej jag kanske har sagt ett ont ord eller två om kanalen i fråga när tönt-Jen vägrar sätta på något kul på tv till förmån för kunskapskanalens dokumentärer om allt från dromedarer till arkeologiska utgrävningar (Helèn kan intyga detta). Iaf så ville jag ju då igår att vi skulle kolla på kunskapskanalen. Men jag hade mina skäl kära vänner, jag hade mina skäl: Det handlade om Bali. Bali är ett underbart land-det handlar o resor-jag älskar att resa och skulle ge vad som helst för att få fara iväg en sväng. Så ligger det till.

Nu ska vi snart kila iväg till gymmet. Ikväll är det tv-kväll för mig o Jen. Min enda tv-kväll i veckan. Jen har alla kvällar som Tv-kvällar.

Ciao peeps!

Note to self: Att sätta upp på Jen´s lista över saker som är det bästa hon vet: "Americas funniest homevideos". Listan börjar bli lång nu.. Alla våra listor börjar bli långa.

Kommentarer
Postat av: jen

ja men programmet var ju om deras vulkaner och giftiga myror. mjo där turistar man säääkert haha!

2008-11-12 @ 17:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback