Don´t ever go there

Jag är trött, bara så jävla trött. Tror jag sover förjävla illa. Vaknar varje morgon med ögon fulla av gråt och Jen påstår att jag snackar och skäller på folk under nätterna. Själv minns jag inget av det. men jag märker på dagarna att jag är trött, fysiskt trött och det påverkar mig även kognitivt när jag ska fokusera, vara koncentrerad.

Annars inget nytt på fronten. Jo vår handledare fortsätter hetsa oss ang c-uppsatsen och Jen åker till Umeå imorgon vilket innebär att vi inte kommer kunna göra några fler revideringar på ett tag. En stress bara det. Skulle behöva fara till umeå till helgen så vi kan plugga men jag har fan inte råd alltså.

Borde ju göra något festligt ikväll när det är Jen`s sista kväll i Ö-vik men frågan är om vi har energi, eller framför allt tid.

So Long Darlings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback