Danish? Check! Fotfetisch? Check!

Har spenderat eftermiddagen på 310 med att dra kassa bakisskämt, kolla på naturkanalen o ätit vofflor.
Dagens lärdom 1: Sniglar är tvåkönade.
Dagens lärdom 2: Sniglarnas manliga kösorgan utgår direkt från huvudet. Intressant tanke, det där med att tänka med dicken stämmer kanske rätt bra ändå.

Hmm, ja det var den nivån det låg på igår. O då är detta en av de "bästa" bilderna.

Far tillbaka till Ö-vik imorgon bitti. Halv sex. Känns lika jävla jobbigt som sist, att behöva ställa klockan på 04.45. Det är ju fan okristligt tidigt eller hur man nu säger. Hoppas jag ska lyckas planera lite bättre den här gången och slippa springa hela vägen till bussen. Vi får väl se.

Ja ni ser ju själva. Ingen vacker syn det där, vi vet.

Bara en vecka kvar i Ö-vik. Känns underbart skönt att få komma till Umeå igen.

Nu ska jag packa o löka lite, sen försöka somna i tid.
Adios folket.

Dagens låt: Gavin Rossdale - Adrenaline

Kommentarer
Postat av: Siz

Tänk då på att min klocka står på 05,15 VARJE dag som jag jobbar dagtur!! Not so nice!!

2008-11-30 @ 21:20:49
Postat av: tess

haha, nej det har du helt rätt i, ska väl inte klaga. Kommer väl se ut så jämt om ett par månader. förhoppningsvis eller vad amn nu ska säga.

Postat av: jen

haha ja precis, stämmer ju på sniglarna och säkerligen människan haha!

2008-11-30 @ 23:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback