Cut it off.

Så var man i gamla Umeå igen.
Låg inne med det vanliga flytet vilket innebar att man bara fick åka till busstation o sen härja iväg genom hela stan för att hoppa på en fullpackad stadsbuss. Skönt att få med lite grejer hem iaf, så slipper man ta allt nästa helg, det hade inte funkat.

Kommer bli en lugn kväll för mej. Det har snackats om pingisturneringar hos Maria och grejer, men jag är inte riktigt upplagd att vara social. Måste vara något fel på mig för jag är så jävla jävla trött trots att jag lägger mig i tid.

Var inne på en fjällräven-outlet idag o då tänkte jag på dej Jen. Eftersom ni alltid säger att jag inte passar i fjällräven, eller ja, att fjällräven inte passar mig så la jag ner det där och kollade mest på vad Jen hade gillat haha. Såg Tierra o tänkte att här hade hon trivts som fisken i vattnet.

Har beställt klipptid nästa helg. Yeey, då ska det bli ordning på barret äntligen.

Latah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback