Back in Ö-vik

Så var man tillbaka i Ö-vik. Har varit en bra o lagom stressig dag idag. Känner mig iaf inte helt slutkörd och det är skönt. Har handlat och grejat o nu ska jag snart kila ner till Step in för lite punch out. Inte översugen, men det blir nog bra.
Ojoj, vad mycket intressant jag har att skriva dessa dagar.

Kan berätta att gårdagen var tung som fan. Men idag är en bättre dag. Söndagar är ju gärna lite känsliga dagar för de flesta.
En annan sak jag kan berätta är att jag ska försöka övertala mina grannar att låta mig få surfa på deras internet i en månad. Bir tokig på att inte ha internet, det funkar het enkel inte. Så wish me luck.

Ciao babes.

Kommentarer
Postat av: Linda

borde kanske köpt ett par brills åt dig med :)

2008-11-10 @ 21:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback