Alla dessa i-landsproblem

Jaha, så vad ska man ha på sig då? Jag vet fan inte. Springer runt här i lgh o byter topper, kjolar o byxor. Det är inte lätt att vara fröken Alexandersson, det säger jag er haha.
Kanske ska jag satsa på gala sköningen med vit skjorta o slips..

Eller något rött?

Eller randigt och skinnkjolen?

Eller orangea kjolen var ju länge sedan.

Eller blåa bodyn?

Äh fan, jag vet inte haha

Ja man har samlat på sig ett o annat plagg genom åren. Får väl gå lös o testa igenom allt helt enkelt.

Skål på er!

Kommentarer
Postat av: Linda

haha det är inte lätt inte! men tar man det som är bekvämast och ändå snyggt brukar det blir bra. finns det nåt värre än obekväma kläder när man är ute. det du har ikväll blev jättefint




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback