Värmländska vindar i blodet.

Ja, så var veckan slut o det är dags att fara norröver igen. Har varit en grymt fin vecka o jag känner mig nu lite som en ny människa, som är redo att ta nya friska tag o möta våren o solens strålar i Umeå. Veckan har varit kantad av hur mycket god mat som helst, mycket qualitytime med HELA familjen, sällskapsprogram, långa soldränkta promenader genom skog o mark på egen hand med mina egna funderingar samt analyserande med min kära Helena. Alla mina favoritingredienser har med andra ord funnits med.
image1430
Igår bar det va in i dimman o vidare ut i natten med mina lovely miss H o kungen av nyår. O kungligt var ordet. Finfin förfest o senare for vi vidare till BMB, där blev jag lite less, det var så j-a mkt folk, men det var okej, kul muik o vi fuldansade som aldrig förr.
Ska iväg på lite påsklunch nu hos styv-farföräldrarna (3 dagen i sträck med påskmat..) o sen direkt till tåget. Lite vemodigt at det redan är dags att fara o lämna detta sköna vårväder men så är det.

Ses imorgon Umeå.
Ciao

Dagens låt: Håkan Hellström - För en lång Lång Tid

Kommentarer
Postat av: jen

lät riktigt givet det där du tessos. låten är nice!

2008-03-23 @ 17:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback