Time to move on.

Står o trampar på samma jävla ställe och det börjar bli rejält tröttsamt.

Sitter i en grisig lya o är fullt medveten om behovet av städning av denna o tvättning av en bunt kläder. Gör dock inget åt saken utan vandrar mest runt i lägenheten lite planlöst med tom blick, samtidigt som jag lyssnar på musik som stämmer med mitt mood.
image1418
Inte fan finns det några lediga bås i tvättstugan heller, nej då. Får väl ta hem skiten o tvätta på lördag.
Dagen har annars varit lugn o bestått av fika - skola - fika. Började halv elva så jag Helèn o Helène bestämde oss för att dra en fika på morronkvisten istället för att ligga o dra oss i sängen. Sen hade vi som sagt föreläsningar men vid halv tre smet jag o Helèn iväg till Illys för att klunka i oss lite mer varm dryck o snacka ännu mera skit. Har varit en skön dag over all. Jag o Helèn var även på Step Dance o det gick riktigt bra o var kul, men jag kände att kroppen var trött.

Hej då o god natt med er. Imorron bär det av hemöver.

Kvällens låt: Lykke Li - Time Flies (Titeln passar dagens funderingar mkt väl.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback