Sköna söder!

Ett underbart vårväder mötte mig när jag anlände k-d i lördags o det fortsatte hela söndagen då jag tog tillfället i akt o va ute o promenare i ett par timmar. Var bla nere vid vattnet o satt o fundera en sväng. Sjukt skönt, bra för själen tror jag. There`s no place like home sägs det.
Imorse vakna jag dock till ett vitt vinterlandskap vilket kändes lite sådär. Men hela sverige har ju lika väder verkar det som, eller iaf hela södern typ. Bara att leva med det.
Dagen har annars spenderats i Kil hos mormor o morfar där jag käkat gott o utfört endel skolarbete. Sen har vi även varit iväg o inhandlet gummistövlar. Lite på tiden så skulle man kunna säga.
image1426
Svarta sådana blev det.

Sitter hos syrran  nu men jag ska kila över till mamma, har lovat att jag ska kolla på "världens bästa serie" Anna Pihl med henne ikväll.

På återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback