Saknar en svunnen tid

Jaha, så har tårarna runnit nerför kinderna konstant i en kvart. Har kollat på "Efter Bröllopet" o den är grymt tår-framkallande och verkligen en film i sitt slag. Har gråtit klart för den här månaden kan man hoppas.
Vid tjugo i tio bär det av söderöver för en vecka med familj o vänner hemma i värmlandsskogarna. Blir fint det med lite miljöombyte.
Har varit en skön dag. Föreläsning till tio, sen fixa lite mer med förberedelser inför intervjun som ska göras under påsklovet. Efter det drog jag, Maria o Helèn till Universum o käka, snacka skit o spana på folk, med en påföljande fika på Illys där snacket om allt o inget gick vidare. Sen vandrade jag o Maria ner till staden en sväng där jag bland annat fixade med att byta mitt abonnemang från telia vänner till telia student.
Annars har jag inte gjort mycket, var till ÅC o panta lite burkar bara. O så städat, packat o diskat då så klart.
image1419
Ha en fin fredag o sänd mig en tanke som spenderar natten på ett förmodligen fullproppat nattåg.
So Long.

Kvällen låt: Missy Higgins - Don't ever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback