Olika Viljor

Japp, så var man tillbaka i kylan igen. Lämnade ett vårfint K-stad bakom mig o åkte till kyligare bredgrader. Men som sagt så har det varit en hur skön vecka som helst hemma och jag är så glad att jag fick möjlighet att fara hem, jag behövde det.
Tåget inatt var väl okej, hade ett tvåsäte för mig själv efter halva vägen ungefär, så det var bra. Maria o jag har pluggat på förmiddagen o sen på eftermiddagen har jag dragit igång ett långkok, jag har gjort vad jag kallar för "Tereses egna Thai-hop-kok". Ingen lek det heller mina vänner. Jag är kungligt bra på det här med att köra på känsla o se vad resultatet blir. Mkt mkt god soppa med bland annat kycklig, glasnudlar, kokosmjölk, zucchini, paprika, currypasta o lite annat i. Räckte till mat idag o tre matlådor, sug på den ni.
image1431
Okej, det ser kanske inte så gott ut, men det var det haha

Lite bilder från påskhelgen.

Nej nu ska jag o Helèn snart gå iväg o handla lite käk. Ha en fin kväll folket.
So Long

Kvällens PS: Riktar sig främst till Jen o Helèn. Kolla in tävlingen på Kenzas blogg, något för er. Vore fint om ni kunde kamma hem en varsinn, Jen en svart o Helèn en brun.

Kommentarer
Postat av: Helén

Ja men jävlar du! kanske man skulle göra.. haha

Postat av: jen

haha ja vinna eller försvinna!

2008-03-24 @ 22:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback