Middag? Nej, nej det behövs inte, drog i mig ett kilo choklad förut.

Jag o Choklad alltså. När jag väl börjat käka kan jag äta obegränsat o sen mår jag illa som fan. Jag vet det ju, men inte fan stoppar det mig inte. Jögge med sambo anlände kvällen till ära o vi hamnade alla vid köksbordet kring en massa norsk choklad o Johnnys chips innan middan. Kan säga att jag inte har mkt plats kvar från någon middag nu då..haha, ja man är ju för rolig.
image1429
Dagen har bestått av en massa analyserande ute i skogen hos Helena o en vända för lite lunch hos mormor o så lite påsk-mat-handling. O så plugg nu ikväll. Men nu tar vi påsk, jag o Maria o arbetet med vår milöanalys går vidare först på måndag.

Nu ska jag vara lite social.
Hej då.

Kommentarer
Postat av: jen

haha given bild!

2008-03-20 @ 05:27:16
Postat av: Karin

snygg bild:p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback