Just don't.

Fattar inte varför jag sitter här o skriver igen. Har som vanligt inget vettigt o skriva, men tydligen så. Men then again, ingen som tvingar någon att läsa skiten heller.
Helèn sa till mig igår: Vi har bara skola på förmiddagen på torsdag o så är vi lediga fredag. På lunchen idag sa Niklas: Ja vi har ju skola hela dagen imorron o på fredag har vi det stora grupparbetet. Tack o hej till drömmen jag byggt upp om en lugn o skön fredag med träning o slappa. Så kan det gå när man inte har något eget schema o aldrig har någon koll på saker o ting. Då får man skylla sig själv om man blir lurad.
image1403
Festen på lördag ja. Den för mig o Helène. Har förjäkla dålig koll på vilka som kommer, men vi lär väl ta tag i kolla upp den saken imorgon! Är jäkligt laddad redan nu iaf, så det bådar gott!

Just ja, all cred till mig som ensam tog mig iväg på Järngympan o gjorde riktigt bra ifrån mig!

So long.

Kvällens låt: Missy Higgins - Where I Stood

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback