Funderingar en lördagmorgon

Vad kul det är att vakna vid sex o inte kunna somna om. Bara upp o dra i sig en kopp te o sen göra ett nyff försök.

Var på Mariehem igår kväll. Mkt mysigt och jag snyltade till mig lite quinoasallad med ruccola och grejer i som var jättegod! Tackar för det tjejer. Sen kolla vi lite tv innan jag sakta traskade hem i natten. Tog vägen förbi Corona o insåg än en gång varför vi sällan hamnar där på fredagar. I princip inte en käft där. Nh hade även persiennerna neddragna, förmodligen för att inte visa hur lite folk det var? haha
image1405
Nej nu ska jag göra det där försöket. Vill ju vara pigg o laddad till kvällens festligheter, det är ju ändå jag o Helène som är huvudpersoner ikväll haha. Ska på Spinning vid elva o sen ska Helèn följa med mig o kolla på en mobil på Strömpilen.

Later folket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback