Ett gäng självdestruktiva tankar och händelser

Söndagar är inte min dag. Särskilt inte efter att jag ägnat hela söndagen åt ett gäng självdestruktiva tankar o att analysera sönder saker med min kära Helena. Thats what we do best. En o en halv timme o en glödhet telefon senare och vi hade kommit exakt ingenstans med vårt analyserande o var tillbaka där vi började. Men det är inte slutsatsen det handlar om utan att få släppa ut allt o vända o vrida på det tills man inte orkar mer.
image1412

Imorgon är en ny dag.
Men det är ändå dagar som denna jag önskar att jag var fri o ledig o bara kunde fara iväg ett tag, bara lämna allt o få lite distans. Det är dagar som denna jag bara vill åka hemhem och krypa ihop i soffhörnet o gömma mig ett tag. Få vara liten igen o bli ompysslad. Men så funkar inte livet, man får ta det goda med det onda, o göra det bästa av det.

God natt vänner.

Kvällens låt: Oh Laura - Friend like me

Kommentarer
Postat av: Siz

Härligt att höra att du haft en bra kalaskväll!! Ha det bäst!! Kramiz Siz

2008-03-09 @ 23:35:12
Postat av: Karin

tack:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback