En kväll i blondinens tecken.

Har lallat runt på stan hela eftermiddagen med tjejerna o klämde även in en fika på Wayne`s i mitten där någonstans. Annars har kvällen varit lugn o hemmasittandes utom en vända till affären med Jen då vi så klart träffa på allas vår favorit Pumpen (då jag även var tvungen att lägga av ett asgarv när han gled snett på cykelpedalen).
image1437
Fy fan va snygg hon är. Dessutom skulle jag ge mycket för den jackan.

Annars har kvällen utgjorts av ett febrilt letande till inlogg på aftonbladet plus eftersom jag är för lat för att kolla upp hur man själv kan bli medlem, samt lusläst "Sofis mode". Vi snackar prouktiva o framför allt bildande aktiviteter som utförts i Miss Alexanderssons lilla etta. Det riktigt vibrerade av kunskapstörst som under kvällens gång sakta blivit mättad genom di verse läsning om allt från vilka solbrillor som gäller i vår till vilka mascaror som ger de fylligaste fransarna. Allt till tonerna av Larsas dystra Daugava. Underbart.

Ha det fint folket

Kvällen låt: Lars Winnerbäck - Jag Har Väntat På Ett Regn

Kommentarer
Postat av: jen

haha ja man kan ju inte göra annat än att garva när han svassar förbi! givet

2008-03-25 @ 23:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback