Dagen som dagen var i bilder

image1420
Lite lätt hungriga så. Är det buffè så är det o det ska man ta tillvara på..hm.

Fika på Illys. Seriöst snack på G. (Bla om att Marias tröja matchade väskan o om det var genomtänkt eller bara ett lägligt sammanträffande.)

Jag o Maria roade oss med att testa ett gäng glajjer i staden. (Det blev efter massa om o men o lite övertalning från Maria till slut de på sista bilden. Om de sen klär mig är en annan femma.)

Nej nu ska jag ta o diska upp det sista, sen är det nog tid att börja bege sig!
Adios.

Kvällens lät 2: Creed - One Last Breath

Kommentarer
Postat av: Helen

hahaha! typ såna du har på mitten fick jag av min bror igår!! han ahde köpt från internet men dom passade inte hahaha så nu har jag ett par glajjer jag är liiite sådär intställd till men men får se om jag vågar visa mig idom haha

2008-03-15 @ 16:15:07
Postat av: jen

oj det där såg hur gott ut som helst!

2008-03-15 @ 22:41:34
Postat av: Tess

haha i know the deal. Är inte heller helt säker på att jag någonsin kommer visa mig i mina haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback