A day like this

Fan vad kul det är att tvätta. Eller så kan det seriöst vara det tråkigaste som finns.
Dagen har varit fin. Var i skolan till lunch o drog sen ner till Staden med sandy där vi mötte upp de övriga i vårt Crew för lite shopping. Sen bar det av hemöver o vidare för spinning o core på iksu.
Nu tvättar jag ju då.
Spännande va?
Jo just det ja. Jag har mitt vanliga nummer igen. Gick in till Telia o fick ett nytt simkort. Så nu har jag mammas gamla mobil som en räddare i nöden.
image1401
Nej nu får jag sluta att berätta en massa intressanta saker hela tiden. Ni kommer ju bli beroende av alla dessa sjukt intressanta updateringar som hela tiden sker på min blogg.

Adios.

Dagens låt: The Meadows - Lonaine
image1402

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback