Update från Värmlandsskogarna

Är Hem-Hemma en sväng o hälsar på o tänkte så klart hinna med att blogga lite. Trött efter all stress idag. Jäktade runt på stan efter jobbet o sen satte jag mig i bilen o rullade mot Värmlandsskogarna. Skönt att köra sådär lagom långa sträckor ensam, med sina egna tankar o P3 i bakgrunden. Är ensam vaken här hemma o sitter o lyssnar till tonerna av Steve Dalton i min ensamhet. Var ju tvungen att gå igenom lite bloggar o FB, det är ju obligatoriskt. O kolla mejlen då.
Men nu ska jag snart sova.
En bild på syskonen Alexandersson från lördagens brakfest/fyllor:

Syskonkärlek.

O lite andra bilder från samma helg i Vadstena. Mest bilder på ungarna blir det så klart.

Nu ska jag sussa, så jag orkar morgondagen som ska innefatta följande:
1. Jogga
2. Staden
3. Till mormor och morfar på lunch
4. Hem och duscha och fixa sig
5. Ransäter och Winnerbäck
6. Kil och Frykstafesten

Sleep Tight vänner.

PS Håll tummarna för att vi slipper regn.
PPS Jag vann 50 kr på en triss idag. Det var nog fågelskitens förtjänst (ja den jag fick i huvudet alltså).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback