Redo för barn? Nej skulle inte tro det.

Första punkten på "att göra-listan" avklarad. Jogga, check! Fint det. Nu ska jag bara komma ner i varv lite, duscha o göra mig klar för staden.

Mest intressanta kommentaren förra veckan uttalad av mig, när jag går o drar Noah´s vagn inne i Vadstena:
- Allstå syrran, du inser hur mycket det här sabbar min image va? Jag går in för att vara snygg, sexig o singel. Inte någon avdankad morsa. Hur ska jag någonsin hitta min sommarfling på det här sättet? Vore det inte för att du redan drar på en vagn skulle jag aldrig gå runt med vagnen, det inser du va?

Jag och Noah.

Jag älskar mina syskonbarn, de är så sköna! Så länge de inte sabbar min image.

För övrigt kan jag säga att de senaste veckorna som spenderats tillsammans med fyra ungar har varit som en jävla cirkus, tur deras föräldrar (mina syskon) varit med för "I could never have hanled it" på egen hand, haha. Man kan säga att jag insett att jag inte är redo för någon unge än på ett tag. Särskilt inte fyra. Aldrig fyra.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback