"*Piiiip* säger att du har dålig karaktär." "Jasså? Det har jag också."

Seeeeg, så jävla jävla seg.
Min joggingdag idag, men jag tänker ignorera det. Regnet bara pissar ner utanför fönstret och jag har just tillbringhat en helg utan att sova många timmar alls.
Blev nyktert igår men jag känner mig ändå bakis och jävlig. Söndagsångesten är inte alls så illa som jag trodde, skönt som fan. Men den kommer väl.
Drar söderöver ikväll, back to work, back to reality. Slut på dumheterna.

Det har varit en fin helg trots allt. Får se när man tar sig tillbaka till värmlandsskogarna nästa gång.

Ha en fin söndag kära vänner. På återseende.

Dagens ord: Empati = Förmåga att känna medkänsla med andra människor. Alla har inte berikats med denna förmåga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback