Övning ger färdighet

Ligger i Soffan o ska snart sova. Har lagt mig till med riktigt fina sovtider här nere, ja fina rutiner överhuvudtaget faktiskt, nu när jag tänker på det. Helgen som just passerat var vitare än snö o spenderades i min syster o hennes ungars sällskap hemma hos barbro. Riktigt riktigt fin helg innehållande massa god mat o prat inpå småtimmarna, precis som det ska vara. På dagarna har jag givetvis jobbat. Imorgon ska jag käka middag med bella o sofie o på onsdag ska vi in till brorsan i vadstena o käka. Men på torsdag mina vänner, då rullar jag norröver, mot de sköna värmlandsskogarna. På fredag blir det Larsa med helena o lördagen ska spenderas i kungens sällskap. Kommer bli en kungligt fin helg, det vet både ni o jag. Ha det fint nu. Adios. Jag saknar er men det vet ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback