Bakis som en ost

Men bakfylleångesten hr ännu inte infunnit sig, kanske är det så att jag slipper den idag. Den kommer vl flerfaldigt imorgon istälet kanske. Jag tror inte ni kan förstå hur jävla dåligt jag mår. Ska ringa Helena sen o få en recap av gårdagsnatten. Minnena är få och suddiga. Precis som att vara 14 på nytt.

Om ni tittar noga så ser ni att en av de små pluttarna längstfram är Lars Winnerbäck. Om ni tittar riktigt noga alltså.
Recension av konserten finns på den gemensamma bloggen
guesswhat. Orkar inte skriva om den igen. Alldeles för energikrävande.

Orkar inte engagera mig nog för att skriva mer. Ska gå ut o sätta mig o vara lite social med mamma. Hon går runt här som en osalig ande, är rastlös.

So Long Dudes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback