What goes around comes around

Time flies o imorron ärdet tid för sista dagen på praktiken på KUA. Nästa vecka bär det av på nya äventyr. Kvar på Remonthagen men vidare till Stroke o hjärnskaderehab. Blir bra det.
Ska annars bli fruktansvärt skönt med helg, ser fram emot en helg i lugnet o ensamhetens tecken. Vila upp mig lite inför kommande vecka. Borde försöka få ner lite om min examination, men det är lite svårt med motivationen nu, det måste jag ändå erkänna. Men det blir nog väl med det.

image1343

Har varit på Comabat idag. Riktigt risig instruktör, så jag fick inte ut sådär överdrivet mkt av det tyvärr. Men så är det ibland. Stod o pumpa lite biceps o axlar i gymmet efteråt. Gymmet är inte riktigt min bag så alltså, men här är det rätt kul för man slipper risken att träffa på ett gäng människor man känner eller "känner till" hela tiden, som man gör på IKSU.

Ha en skön kväll.
Adios

Dagens låt: K's Choice - Shadowman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback