Produktiva Tess

Skola från morron till kring tre. Sen en vända till affären, hem, käka, iväg på Stepdance, hem, duscha, storstäda, äta/plugga. Den ni, inte illa för att vara lilla jag. Har varit fantastiskt produktiv den här veckan tycker jag. Att jag orkar? Det gör jag egentligen inte, men min stress inför praktiken får mej att inse att jag måste.

Har haft en massa bildterapi o grejer den gågna veckan, hur kul som helst, men även jäkligt intressant! Man är sig endel om sig själv o andra ändå..Rekommenderas starkt till den som känner sig manad.

Imorron är det ingen skola, men illa jag ska ju iväg till farbror doktor vid tio så ingen lugn o skön morgon i mitt neget sällskap där inte. Nej, nej.
image1325
Imorron blir det fest för allas vår Linda som fyller år medan vi är iväg på praktik samt för Ullis som snart drar iväg till Italy. Blir kul det! Sen skiljs ju alla o far åt olika håll för ett gäng veckor på egen hand.

Back to the books.

Dagens låt: Howie Day - She Says

Kommentarer
Postat av: Siz

Herregud, du stavar som en kratta!! Hahaha!! Man får verkligen tänka till för att förstå vad du menar ibland... ;-)

2008-01-17 @ 21:57:45
Postat av: Tess

haha, snarare kass på att använda tangentbordet o orkar inte korrekturläsa hahaha slarvmaja är jag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback