Man kan alltid känna en sak men visa något helt annat

That's One Way Of Doing It.

Va ute o snurra igår igen. Inte så genomtänkt med tanke på att vi har första dagen på praktiken imorron, och jag idag är siten som få efter ett alldeles för stort underskott av sömn under helgen. Då ska vi bara försöka vända tillbaka dygnet lite då. Söp även bort ännu en vante, grattis till mej.
image1336
Mitt mood växlar mellan att ha en grym resfeber o känna motvilja inför Östersund med att ibland tycka det ska bli kul o spännande. Veckan kommer börja med en introduktion imorron, då vi ska ha seminarier o lära känna varann i teamen samt lära oss om hur KUA fungerar. Nej fy fan, jag är så jäkla nervös. Det är fan inte okej.

Ja, nu ska jag försöka fortsätta projekt packing. Det går sådär hittills.

So Long Folket

Dagens låt: Sophie Zelmani - I Can't Change

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback