Lite spänning tack

Skola från halv nio till över fem idag. Full on hela dagen med bara en paus för lite lunch. Inte illa. Desa j-a vetenskapliga artiklar. Va har sökt o sökt men bara funnit en massa skit (=reviews). Aja, nu har vi nöjt oss i alla fall, o ska bara fixa finliret imorron bitti, blir fint det.

image1321

Jag har så himla mkt roligt att skriva om these days. Mina dagar är fyllda till bredden med dramatik o spänning, ni måste bara läsa lite mellan raderna folket (eller?).
Ser ut som fan här hemma. Så om någon har ett par timmar över så vore det fint om ni kunde pallra er över hit till 207. Damsugare o mopp finns till ditt förfogande. Med tanke på min för närvarande (kallar man det så när något har pågått i två år?) tighta budget är det enda jag kan erbjuda in return tre o femtio som jag hittade på golvet förut under en hög kläder o kanske lite havregrynsgröt. Tror till o med jag kan leta fram lite gammal sylt o en skvätt mjölk. Kungligt.

Latah.

Dagens låt:
Lijie - Make Believe

Kommentarer
Postat av: jen

härligheten med att vara student, mmmm, myser

2008-01-14 @ 22:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback