Aldrig mer.

Kvällen o natten igår blev sjukt lyckad. Hade askul o är så jäkla glad att vi tog oss ner till staden o Plaza. Massa folk o kul musik. Stötte även på o annan bekant during the way som ledde till både det ena o det andra. Innan vi lallade hem i vinternatten väntade jag på Helèn o Sacke som drog i sig lite Frasses medan jag satt o lalla med folk i största allmänhet.

image1318
Mådde verkligen skit när jag vaknade, värsta bakfyllan på mkt mkt länge. Vi snackar att jag knappt kunde vända mig i sängen för det kändes som jag skulle spy. Fy fan. Kanske blir så när man får för sig att blanda drink, rött vin, vitt vin o bärs. Inte helt genomtänkt. Men en finfinfylla lyckades dryckerna tillsammans fixa till iaf, så på det stora hela va det fan värt det.
Har varit en vända till ÅC för lite bakiskäk-inköp o nu ligger jag hemma i sängen o lökar o njuter av ensamheten o mitt eget sällskap. Får se om vi tar oss ut o går en vända lite senare.

Back to sängen

Gårdagens sjukaste: GangsterJen tittar fram i dimman vilket leder till ett inte helt trevligt möte med herr konstapel.
Dagens låt: Bright eyes - Something vague

Kommentarer
Postat av: Ally

åh vad kul det låter!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback