Why oh Why?

Så var det söndag o bara kring 4 dagar kvar här i Ö-sund.
Gårdagen var lugn o slö. Tog mej ju ut o jogga men utom det så var jag bara en kortis till affären, i övrigt höll jag mig inomhus. Då kan man tänka att jag hade en massa tid att plugga. Vilket jag förvisso hade, synd att jag inte använde tiden till det bara. Satt istället o slökolla på tv o sen la jag mig vid halv tio o somna direkt. Hade fått 4 sms under natten men jag sov som ett barn o har inte hört något av dem.
image1363
Nu har jag i alla fall varit ute på en lånpromenad på Frösön med Digilistan i lurarna. Ska käka lite o sen ska jag verkligen försöka plugga lite!

Ha en skön söndag folket.

Dagens fundering: Hur fan kom Carolina Gynning in på Digilistan? Så j-a dålig låt, mår illa av att höra den.
Dagens låt: Bloc Party - Banquet

Kommentarer
Postat av: jen

Ja det kan man undra alltså. Gynning, hon lyckas tydligen emd det omöjliga ibland alltså haha

2008-02-17 @ 22:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback