Vikt eller längd? Ja det är inte lätt att hålla ordning på allt.

Sitter på jobbet o ska snart dra mig hemöver.
Gårdagen var fin, dokumenterade det hela i text här på bloggen men min internetanslutning är inte så pålitlig (så går det när man snålkör på andras trådlösa) o fucka up det. I alla fall var jag o Gurra på box igen o det var lika kul som sist. Trötta o less som få när vi gick dit, men när vi gick hem var båda fulla av energi o snacka som aldrig förr. Det är så man ska känna efter ett träningspass! Annars var kvällen lugn, satt o snacka lite skit o kasta freesbee (hur fan stavas det ordet? Hjärnsläpp) med fläktfiltret som jag fått i brevlådan trots bristen på fläkt i lägenheten. Vart de har tänkt jag ska sätta det filtret vet jag inte riktigt? Bra att sätta igång o leka lite så vid tolv när man äntligen blivit trött o ska sova. Måste få lite ordning på mina sovrutiner snart alltså.
image1337
Ikväll blir det nog film med folket borta hos Anton.
Men nu ska jag kila hem för dagen.
So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback