Underbara helg

Sitter fortfarande på jobbet. Ska snart ta o pallra mej hemöver, har varit en lång o rätt stressig dag. Har varit på lite information, haft en dispyt med en av undersköterskorna (vilket sög all min energi o som jag grubblat på sen dess) samt varit i träningsköket med en patient o lagat mat. Så på det stora hela en helt okej fredag. Men jag är jäkligt trött, o har ännu inte fått någon ordning på mina sovrutiner.
I onsdags såg vi iaf "Ett öga rött" o den var helt okej, skön humor. Bra gjort av David att lyckas välja en film som ingen sett, vi va ändå 7 pers.
Ikväll lutar det mot att man ska ut o snurra igen. Så håll i hatten Ö-sund. Inte på jättepartyhumör just nu men det kommer nog, brakar aldrig vara något långvarigt problem för fröken Alexandersson haha.
image1276
So long dudes

Kommentarer
Postat av: jen

ojdå, kaxat med underssk? jobbigt läge du. men kör järnet för mej också ikväll! rock on babe!

2008-02-15 @ 15:52:39
Postat av: Lotta

Javisst är de för underbara dessa undersköterskor...

2008-02-15 @ 17:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback