So full of shit

Ja, nu har halva tiden gått. Mkt mkt bra! Längtar som fan tillbaks till Umeå ikväll. Kommer bli finfint när ja kommer hem igen om två o en halv vecka. Är ledig sista fredagen med, så hoppas jag kan fara torsdag eftermidag eller senast fredag morron. Sen får det bli en heldag på stan med the gang på fredag, innehållande bland annat en tur till boa. Tur man inte går händelserna i förväg o lever för framtiden.
Läste ett bra odspråk men minns inte va det var, men bra var det. Något med att dåtiden håller oss tillbaka, vi lever för framtiden o glömmer bort att leva i nuet. Kind of, något åt det hållet. Skulle säga att det stämmer mkt väl på mig ofta, men ibland påminner jag mig sälv om "Carpe Diem".
image1348

Jag o Gurra ska på Box om en stund. Wish me luck.

So long peeps.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback