Snälla John Blund.

Fan inatt vill jag verkligen få lite sömn. Efter fyra sömnlösa nätter är jag verkligen i behov av det. Känner mig som en vandrande zombie. Vad är det för fel, varför måste jag gå igenom sådana här sömnlösa perioder? Aja, det lär gå över, det gör det alltid tillslut.
Har varit nere på staden med chicksen o avhandlat lite shoppingärenden samt tagit en lång middag på Starz. Vi är så påhittiga. När Maria meddela att hon kände sig krasslig o inte kunde komma bestämde lata vi oss för att dra en repa på gamla goda Starz istället, där jen o Linda tog nachos, jag en salami/brie-macka och Helèn en Clubsandvich, precis som vanligt. Nytänk? Nej inte vår grej.
image1385
Nu ska jag ge sömnen ett sista försök, känns som jag kan somna stående, så trött är jag.

Fredag imorgon o vi är lediga. Underbara jävla fredag, kom till mig.

God natt.

Kvällens låt: Damien Rice - 9 Crimes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback