Så mycket tankar

Sömnen nådde mig tillslut igår, i en timme ungefär. Sen vaknade jag, pigg som en lärka. Gick upp, gjorde en stor kopp te o satte mig i sängen o fundera över the wonders of the world. Efter ett par timmar gjordes ett nytt försök, o jag somnade o vaknade halv åtta imorse.
image1386
Annars har dagen varit lugn. Var ner till stan på förmiddan o fixade lite grejer. Sen har jag städat o fixat lite samt håller på o tvättar. Var även på spinning o core med Jen förut, det var skönt. Kvällen kommer gå i lugnets tecken, men jag önskar brudarna en skön kväll, då de ska entra Corona o visa Josefin hur saker o ting funkar på det placet.

So long.

Dagens låt: Elin Ruth Sigvardsson - Rainy Heart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback