"Plötsligt ligger man där i skiten o krälar o undrar så stilla vart det gick snett"

Dagen som dagen var idag då.
Har varit en fin dag ändå måste jag säga. Hade lite föreläsningar på förmiddagen sen sörplade jag i mig min hemmagjorda ärtsoppa, samtidigt som jag grimaserade över smaken o snicksnackade med övriga kring bordet. Efter lite sittnings-snack efter lunch bar det av till bibblan o sen hemöver. Där la jag mig o löka framför lite L-word o kände bara lugnet. Vid halv sex bar det av till Iksu för lite Järngympa med Jen. O fan va vi jobba på fint du Jen, all cred till oss för dagens insats.
image1384
Nu sitter jag här, har precis kirrat lite planer för veckan o kommande helg o känner mig allmänt nöjd med livet i största allmänhet. Behandlar samtidigt Väldigt Viktiga Saker med Helena över msn.

Men nu ska jag sussa.

Adios.

Dagens låt: Far Beyond Frail -
Touch

Kommentarer
Postat av: jen

ja vi var riktigt duktiga, klapp på axeln till oss!

2008-02-27 @ 22:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback