På tal om poäng

Härligt då gick man jämt upp på en iaf, plus minus noll kallar jag det. Dessutom har jag förträngt ett par, så de räknas naturligtvis inte. Så det är inte så illa som det kan verka haha.
Jag o Jen håller på att checkar Tenneriffa som eventuell praktikplats inför höstens 8veckors praktik. Känns just nu som det mesta går emot oss dock. Men ja vi får väl se hur det går den här gången. Lycka till till oss.
image1347
I övrigt har jag en bunt litteratur att plöja igenom innan morgonen gryr. Tur att jag tagit tag i det i tid, o inte suttit o lallat på msn o fb. Jag är fan osann.

Sleep tight vänner.

Kvällens låt: Sarah Bettens - Stay

Kommentarer
Postat av: Maja

Hola tjejen! Jag är ju på neurorehab med bara hjärnskadepatienter, om du vill bolla tankar tänkte jag;)Skönt att höra att det gick bra på det andra stället! Hade gött!

2008-02-05 @ 14:44:02
Postat av: Tess

Aha okej, härligt då, bra o veta. o detsamma goes for you, hör av dej om du vill snacka. Ha det fint!

Postat av: jen

jaaaa, lycka till till oss! haha ví behöver det!

2008-02-05 @ 21:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback