Live in the moment

Så var första dagen avklarad. Känns bra, alltid en fin känsla när måndagen övergår i tisdag. Var kanske inte så förberedd inför dagens föreläsning som man hade önskat men har bara mig själv att skylla. Ser inte bättre ut inför morgondagen, men det löser sig, fixar det ev på lunchen eller så.
image1381
Sitter annars o läser i Laga Lätt o blir hugrig. Har jag för övrigt nämnt att jag har som mål att försöka få in gröna ärtor i min kost? (Värt att anteckna annars) Passande nog var det 3 ärt-recept i månadens laga lätt.

Dagens mest spännande är att vi bestämt oss för att fixa ihop ett brännbollt-team till Yran (det lutar åt ett tema inom 80-tal, men vi får se) plus att vi ska köra Vårruset tillsammans! Kul att ha något att se fram emot!

So long dudes.

Dagens låt: Lifehouse - Disarray

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback