Life`s good.

Gårdagen var hyfsat lat, men ändå ganska aktiv för att vara en bakissöndag. Var ute o gick i två timmar i det sköna vädret mitt på dan. (Vill för övrigt påpeka att jag sov typ 3 timmar då Någon drog igårng o duscha halv nio igår morse.) Sen vid sex hjälpte Tobbe mig att flytta alla grejer bort till ettan. Efter det satt vi (okej jag, men jag tvinga Tobbe att verka intresserad) o kolla på bilder på Loch ness odjuret, som jag som alltid är övertygad om finns. När vi sett alla bilder gick jag vidare till Storsjöodjuret o sist men inte minst UFOn. Haha, kungligt.

På kvällen blev det bio med Kenta o Tobias. Medan vi vänta på den kolla vi in ljusspelet på Rådhuset. Det skulle ni ha sett, sjukt coolt verkligen, imponerad. Vi såg i alla fall Cloverfield o den var mkt bättre än väntat. Men then again, hade inte så höga förväntningar. Intressant slut, minst sagt.
image1360
I alla fall var jag hyfsat jäkla sliten imorse efter så jäkla lite sömn, men det gick fint ändå o jag tog mig igenom dagen galant. Var på Body Step efter jobbet o nu sitter jag här nyduschad o klar, o slökollar på Tv.
Nej nu fick jag besök, ska va lite social.

So Long folket.

Kommentarer
Postat av: Linda

härligt med bio. jag sa till mamma idag att jag har brist på något för jag e så trött. hon sa att jag ska äta c-vitamin. men det är fan inte vitaminer jag har brist på utan NÖJEN!!!!

2008-02-11 @ 21:56:53
Postat av: Tess

haha, uscha inte okej. Bara en o en halv vecka kvar nu, sen blir det nog mer fart, när vi kommer till Umeå igen ska du se!

Postat av: jen

haha låter topp Tess, du lever och frodas, precis som det ska vara. May the force be with you, cooopchhcooopchhh

2008-02-12 @ 22:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback