I'm back


Ja, så var man tillbaka i gamet igen. Min fina internetanslutning valde ju att försvinna under helgen, men nu är den alltså tillbaka. O jag som härja iväg o köpte ett usb-minne för att ja inte längre kunde safa genom att skicka till mejlen. 79 spänn i onödan, tack o bock för den då.

Helgen var lika spännande o fullspäckad med äventyr som den förra haha. Spinning lördag morron o så lite promenader på frösön o spatserat runt på stan då. Annars har det inte hänt särskilt mycket här borta. Har mest ägnat mej åt min favoritsysselsättning; ligga o lata mig, dagdrömma o lyssna på musik. O undvika att gör ngt vettigt så långt det är möjligt. Har dock lyckats övertala mig själv till lite plugg (vi snackar cirkus en halvtimme effektiv tid, men ändå, tåls att nämnas.)
image1346
Mina kära vänner som per mobil livade upp min fredagskväll/natt. Har man ingen egen spänning får man leva på andras.

Har övertalat Gustav att han ska följa med mej på Box imorron, blir intressant o se hur det går, hm.
Första dagen på stroke o hjärnskaderehab idag. Gick helt okej. Nu är det bara mindre än tre veckor kvar, sen är man tillbaka i sköna Umeå igen.

Ha det fint folket.
So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback