I mitt stilla sinne

Sitter i lägenheten borta i Östersund o filosoferar över livets ups and downs. Andra helgen som spenderas i ensamhet nu. Men det känns helt okej. Visst fan är jag sugen som få på ett gäng bärs, nån cigg, skön festmusik o framför allt mina vänners sköna sällskap in i dimman, men det här är bra för mej. Fan det är ju rena rama detoxen med tanke på hur jag har levt hela hösten/vintern.
Hoppas ni får en jäkligt skön kväll brudar o ta som vanligt en extra bärs för mej med.(O gör för allt i världen inget som jag inte skulle ha gjort..)
image1345
Hitta den här gamla bilden. Det va tider det hahaha

Som sagt sista dagen på KUA idag, o det gick fint. Rekommenderas varmt som framtida praktikplats för andra, särskilt om man vill fatta hela teamgrejen och bli bättre på att uttrycka sig verbalt i grupp.

Sleep tight när ni kommer dit.

Kvällens låt: Pete Murray - Better Days

Kommentarer
Postat av: Linda

det e skönt med sånna kvällar också! :) själv har jag en lugn hemmakväll framför soffan. känns som om det behövs, trevlig helg

2008-02-01 @ 22:15:53
Postat av: Tess

Framför soffan? jag skulle föredra att ha den i soffan haha
Jo, det är skönt. Dessutom får man delvis va med ändå med sms o grejer fram till 4 på morron haha Vi hörs under helgen vännen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback